Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor.

Ställ din fråga här

Vi svarar på dina frågor

Öppet alla dagar dygnet runt

Kontakta oss på Facebook

Kundcenter Privat

0771-22 11 22

Kundcenter Företag

0771-33 44 33

Spärrservice

08-411 10 11

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken. Kontakta ett bankkontor så hjälper vi dig. 
Du kan även få dina bankdokument i punktskrift om du kontaktar Kundcenter Privat 0771-22 11 22 eller ett bankkontor.

Hitta ditt bankkontor

 
Du som är hörselskadad kan ringa Kundcenter Privat genom att använda Eniros texttelefon.

Läs mer om Eniros tjänst Texttelefoni

Teletal

Teletal är en kostnadsfri och rikstäckande tjänst där du får stöd av en tredje person som följer med i samtalet.
Du behöver inte boka tjänsten och inte ha något tillstånd.

Stäng Skriv ut