Den här webbplatsen använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor.

Ställ din fråga här

Abonnemangs- hjälpen

I samarbete med Mina Tjänster Sverige AB har vi lanserat Abonnemangshjälpen - en kostnadsfri tjänst i vår app som ger dig en översikt över dina abonnemang, prenumerationer och medlemskap.

Så här fungerar tjänsten:

Så här fungerar tjänsten:

Ett

Bättre koll på din ekonomi

Abonnemangshjälpen gör det enklare att hålla koll på pengarna. Tjänsten ger dig en översikt över vilka abonnemang, prenumerationer och medlemskap som du löpande betalar från ditt konto i banken och vad de kostar.

Två

Enklare att jämföra

Med Abonnemangshjälpen kan du jämföra både priser och leverantörer direkt i Swedbank och sparbankernas app. Abonnemangshjälpen känner automatiskt av vilka räkningar du betalar och hanterar utifrån det alla återkommande betalningar - till exempel mobilabonnemang, matkassar, streamingtjänster och gymkort - samt ger förslag på förbättringar.

Tjänsten tillhandahålls av Mina Tjänster Sverige AB som är en oberoende tjänst som håller reda på priser hos de flesta leverantörer, jämför med vad du betalar idag och ger om möjligt förslag på hur du kan sänka dina kostnader.

Tre

Spara tid

Abonnemangshjälpen kan hjälpa dig avsluta de flesta abonnemang – och när det gäller el, telefoni och bredband kan du få hjälp att byta leverantör.

Har du frågor om Abonnemangshjälpen?

Ring Mina Tjänster AB’s support på 070 037 74 42 eller skicka ett meddelande till swb@minatjanster.zendesk.com.

Stäng Skriv ut