Den här webbplatsen använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor.

Ställ din fråga här

Spärrservice

Om du förlorat ett kort, säkerhetsdosan eller ditt BankID är det viktigt att omedelbart spärra dessa.


Byta kod

Så här byter du kod om koden hamnat i orätta händer. 

Säkerhetsdosa

Ring Kundcenter Privat eller kom in på bankkontoret för att få ny kod till säkerhetsdosan..

Personlig service/självbetjäning

Du skaffar ny kod till personlig service/självbetjäning i internetbanken (Tillval/Telefonbanken).

Mobilt BankID

Du kan ändra säkerhetskoden direkt i BankID-appen under inställningar. Klicka på BankID med ditt namn och sedan Ändra säkerhetskod.

Tips!

SmartphoneSpara spärrnumren i din telefon så har du dem alltid till hands.

Stäng Skriv ut