- Svenska
- English
Skaffa bankkort digitalt
Om du vill du beställa ett nytt kort kan du enkelt göra det själv i appen och internetbanken. Har du ett bankkort sedan tidigare som till exempel är skadat och slitet kan du istället välja att ersätta det.
Skaffa ett nytt bankkort Mastercard i internetbanken
Så gör du för att ringa Kundcenter
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
-
Anslut dig till Kundcenter
Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken. Klicka på knapparna Aktivera när du är inloggad.
Logga in och aktivera telefontjänst -
Använd en kod för att legitimera dig
När du ringer till Kundcenter kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod.
Skaffa Mobilt BankID
Gör så här för att skaffa Mobilt BankID
Skaffa PIN-kod
Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken.
Logga in och skapa ny PIN-kod -
Ring 0771-22 11 22
Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0771-22 11 22.